Není pochyb o tom, že dnes žijeme nejen v reálném světě, ale i v tom virtuálním. Platí to zvláště od doby, kdy se internet stal dostupným prakticky pro každého, díky nízké ceně mobilních telefonů a jiných podobných zařízení a veřejným volným wi-fi sítím, které jsou na mnoha místech k dispozici.

 

Na internetu dnes provádíme prakticky vše – seznamujeme se zde s novými lidmi, povídáme si přes něj s rodinou a přáteli, díváme se zde na filmy a seriály i nakupujeme. Právě tento poslední fakt nezůstal bez povšimnutí obchodníků. A ti samozřejmě neváhali chopit se příležitosti.

 

blog1

 

Netrvalo tedy dlouho, než došlo ke vzniku prvních internetových obchodů. Ty se později staly standardem, a dnes je má prakticky každá firma. Jejich užitek se potvrdil i během současné pandemie koronaviru, kdy díky nim dokážou tyto firmy přežít a nemusí zkrachovat.

 

Ovšem k tomu, aby byl úspěšný, měl by být udělaný takový e shop na míru https://www.imperialmedia.cz/e-shop-na-miru/ jak zákazníkům, tak obchodu. Jen tehdy totiž dosáhne svého největšího potenciálu. Ne každý však má dostatek znalostí, aby jej dokázal správně vytvořit. Co je k tomu potřeba?

 

clanek2

 

V první řadě je to přehlednost. Zákazníci ocení, pokud budou vědět, jak přesně mohou objednávat a pokud budou mít snadný přehled o tom, co mají ve svém „nákupním košíku“. Čím jednodušší celý proces objednávání bude, tím více lidí jej bude využívat.

 

Dále je to celkový vzhled nejen samotného e-shopu, nýbrž celé webové stránky. Ten by měl odpovídat prodávaným produktům, například hračkářství by mělo být vyvedeno ve veselých barvách. I toto totiž působí na potenciální zákazníky a může je buď povzbudit k nákupu, nebo jej od něj odradit.

 

Dále by měl internetový obchod mít snadno dostupné veškeré údaje, které by měl zákazník vědět, jako je popis produktu a jeho vlastnosti, cena jak s DPH tak bez něj. Jen tak se stane i na současném nasyceném trhu úspěšným.